Kızlar 1 haftadır acayip boyun tutulması yasıyorum acile gittim ama sadece parol serum verdı… Sabahları uyanmak istemiyorum agrıdan perişan haldeyim krem verdı doktor ama bu seferde bebekte leke çıkar dıyenler oldu doktorda gonulsuz verdı zaten ne yapacam ben masaj sıcak duş herşeyi denıyorum lütfen dua edin bıan önce iyileşeyım 😓😓