Sevgili anneler benim bir sorum olacaktı yardımcı olur musunuz…
25 haftalık gebeliğimde doktor 50 gr glikoz ile şeker testine girmemi söylemişti ama bazı nedenlerden dolayı bir türlü gidememiştim şu an 26+6 haftalığım. Araştırdığımda açlık-tokluk kan şekerinin de ölçülerek bir kanıya varılabileceği yazıyordu. 27 haftalıkken açlık-tokluk şekerimi ölçtürdüğümde gecikmiş olur muyum? :( bir kere bu ölçümü yaptırınca yetiyor mu yoksa düzenli bakmak gerekecek mi lütfen bilginiz varsa paylaşır mısınız 🙏🏻🙏🏻