Sezaryenim vardı sabah 8 de yatışım yapıldı. Herkesin evladı güzeldir değerlidir ama ben sanki dünyanın 8. Harikasını dünyaya getirdim😍 Doğumla alakalı tüm korkularım boşmuş onu anladım. Gözümde herşeyi çok büyütmüşüm😂 Ağrılarım yok mu tabii ki var ama ağrı kesici alana kadar. Ha bu saat oldu gaz sancım var biraz ağrım var ama ona rağmen anne olmayı dünyada başka hiçbir şeye değişmem🩷😍