Oyku3005 Erken doğum riskim var bel ağrım var mide bulantısı var bacaklarım çekiliyor yürüyemiyorum resmen adet gibi ağrıda var ama bel ağrım hiç geçmiyor uyudum uyandım hala devam böyle olan pazartesi nst verdim sancı yoktu
Ecemom_ Oyku3005 burada okuduğum kadarıyla biliyorum ben de. Adet olacakmış gibi ağrılar genelde doğum belirtisi oluyor bel sırt ağrısı çok vuruyor. Eğer kötü durumdaysanız bir acile başvurun bence
ayssss1 Oyku3005 diğer belirtileri bilmiyorum ama doğumdan iki gün öncesinde mide bulantılarım başlamıştı mide bulantısı bende doğum belirtisiydi yani hakkında hayırlısı olsun canım ama bir doktora görünmelisin
Baby_B Oyku3005 duzenli sanci gelip gitmeli Ama cok agriniz varsa bi gidin serum verirler sanciniz nst de cikarsa
Oyku3005 Ecemom_ nst de sancı yoktu değişmiş olabilirmi 🥺ağrım var doğum sancısımı bile çok anlayamıyorum
ayssss1 Oyku3005 haklısın canım ama korkmana gerek yok belirtiler bir kaç gün önceden başlayabiliyorum ama bir doktora git bence hem için rahat eder neymiş ne değilmiş öğrenirsin