33+4 haftalık olduk. Şuan sanki doğuracak gibi bir his var içimde. Karnımın içi acıyor sağımdan soluma dönerken canım acıyor. Bugün bir de büyük abdestim var gibi hissettim wc ye gittim ama yoktu afedersiniz. Psikolojik mi bilmiyorum ama doğuracakmışım gibi hissediyorum