Buradaki doğum hikayelerini gördükçe acaba benim doğumum nasıl olucak die düşünüyordum sürekli . Akşam 22:00 gibi ara sıra gelen ağrılarım vardı . Gece saat 1:30 da kasılma ve ağrı ile uyandım sabah 5 e kadar idare ettim . Nişanım geldi ve sancılar 5 dk da bir gelmeye başladı . Hemen sıcak bir duş aldım ve yola çıktık hastane yakın olduğu için acele etmedim. Hastaneye giriş yaptığımda saat 6:00 ya geliyordu hemen muayene oldum ve doktorum 3 cm açılmam olduğunu söyledi biraz bekledikten sonra 4 cm çıktığını ve suyumu patlatıcağını süreci hızlandıracağını söyledi kabul ettim . Öğlen saat 14:00 da açıklığı kontrol etmeye geldiklerinde açılmamın 10 cm olduğunu söyledi …. Güzel kızım Alaram 14:41 de kucağımdaydı 👩🏻🍼♥️ Bu süreçte en büyük destekçim Eşim oldu kendisi doğumuma katıldı kızımızın göbek kordonunu kesti bizim için en özel ve anlamlı anlardan tekiydi diyebilirim🥹🥰