ozgurhayalim Kızlar 2li tarama sonucumu aldım. Çok şükür bir sıkıntı yok. Doktor 1 ay sonra gel hem cinsiyete bakalım hem de 4lü taramayı yapalım dedi. Sizler yaptırdınız mi? 4lü de neye bakılıyor? Kan alarak mi yapılıyor?
260814 ozgurhayalim Bnde sadece 2 li yaptrdım herşeyi norml çıktı 4 lüye gerek duymadı zaten sonra detaylıya girdim ordada herşeyi norml çıktı
Emelkanat Ben sadece ikiliyi yaptırdım doktorumda gerek görmedi bende istemedim post yukarıda kalsın cnm