Merhaba, 30 haftalık gebeyim. Geçen hafta sancım olduğu için doktorum istirahat verdi ve akciğer geliştirici yapıldı. Şu an ara ara kasılma olduğunu düşündüğüm bir sıkışıklık hissi oluyor karnımda ve göğsümde. Aynı anda nefesim daralıyor ve kalbim çok güçlü ve hızlı atmaya başlıyor tansiyonum yüksekmiş gibi. Birkaç dakika sonra geçiyor. Kasılma böyle birşey mi? Nefes darlığı ve kalp çarpıntısı normal mi ?