isimsizdir canım bende sezeryan doğum yaptım 22 gün önce, hala yanma ve ağrı var birde sertlik ve şişlik oluştu benim geçen hafta, korktum doktora gittim normal olduğunu ve ağrılar sızlamaların 6 aya kadar sürebileceğini söyledi. Senin daha 4 gün olmuş çok normal ağrı sızı olması inşallah çabuk geçer çabuk toparlanırsın🌸 Bepanthol önerdi hızlı iyileşmesi için birkaç gündür kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm dikişlerin kuruduğunda doktorun belki sana da birşey önerebilir . Eğer çok aklına takılırsa bir doktora danış canım eğer akıntı vs yoksa enfeksiyon olmadığını söylüyorlar sürekli kontrol et dokunmadan aynadan falan görebilirsin eğer yukardan baktığında göremiyorsan ben öyle yapıyorum geçmiş olsun bebeğinide sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Rabbim inşallah🥰