UraSsmom alphuma Günde 1 kahveye bişey demiyolar zaten. Ben sevmem ama arada 2si1arada içiyorum canım istediğinde
asya1010 alphuma bunun bir zararı yok günde 5 tane içmedikçe 1 tane yada 2 tanenin bir zararı olmaz sabah gözünü kahveyle açan çok hamile var
Yogurtlupilav alphuma o kadar abartmayın yahu ne olacak için canınız çekiyorsa.. Ben her gün esspressolu cappucino içiyorum neredeyse, doktorumla da konuştum “hasta değil hamilesin” dedi. Abartılmadığı müddetçe sorun yok..
100924 alphuma içilir tabiki o kadar abartmanıza gerek yok canınız ne istiyorsa abartmadan tüketebilirsiniz
Kubra0606 Bu tarz kahveler sağlıksız fazlasıyla, onun yerine türk kahvesi filtre kahve espresso vs içebilirsiniz
Mervecimmm alphuma normalde 3ü 1 arada ,2’si 1 arada falan zararlı. Yani hamile olmasan da zararlı. Ben hiç sevmem aslında ikisini de granül kahve ya da filtre kahva gibi sert kahveler severim ama hamilelikte o kahveler mideme dokunuyor daha yumuşak kahve ihtiyacı duyuyorum. Ben süt varsa sütle granül kahveyi karıştırıyorum. Ya da sütün içine kakao falan koyuyorum süt yoksa ya da dışarıdaysam falan latte ya da 2’si bir arada içiyorum. Hiç benlik değil normalde ama napayım 🤷🏻♀️😅
Aysunnn3 alphuma Ay bu aralar benimde canım aşırı Nescafe çekiyor dönemsel mi dicem de ilkinde yoktu böyle bir şey 😅 bir kaç ay öncesine kadar da türk kahvesini kaşıkla yiyordum 😅😅 azalttım şükür ama işte can çekin duramıyorsun abartı ya kaçmadan iç bir şey olmaz 🤗🤗
CoolMamaMode alphuma yani paket olarak değilde granül kahve ve süt ile kendiniz yapsanız bi tık daha iyi olur bence o ikisi bi arada üçü bi aradalae normaldede çok sağlıksız ya ama illa o tadı çektiyse canınız bi kereden bi şey olmaz doktor bana günde bir bardak Türk kahvesi ve 5 açık çay içebilirsin demişti