Ftmnr_35 Kızlar oğlum olacak nasipse 23+6 bugün. Ama hep 7 gün önde çıkıyor. 900 gram olmuş maşallah subhanallah doktor tatlıyı kes biraz bebek 1 hafta önden gidiyor dedi. Salı günü de şeker yüklemesi var. Korkuyorum. Var mı böyle bir durum yaşayan. Korkulacak bir şey var mı?
ertonunannesi23 Ftmnr_35 benim 2. Aydan sonra 1 hafta ileri gitmeye başladı. 5. Aydan sonra da 2 haftaya çıktı doktor normal diyor şeker yüklemesi yaptırdım her şeyim iyi çıktı genetik olabilir gelişimi dedi yoksa yediklerimde ekstra birşey yok yani. Belki yakalarlar haftasını ilerleyen zamanlarda
Baby_B Ftmnr_35 korkmayin 24+6da 900 gramdi Öndeydi 31.haftaya kadar hep 2 hafta falan Suan 37 deyim En son 1 hafta önce gittim 2800 du kilosu.1 hafta önde sadece.O da normal Siz tatliyi karbonhidrati azaltin kilo almaz bebek o kadar Ben öyle yapmistim 1 ay dikkat ettim normale döndü
Ftmnr_35 Sizler kaçıncı haftasının ve bebeğinizin kilosu ne? Google da 24 haftalık bebek kilosu 600 gram vs diyo. Çok mu ilerde anlamadım ki
Hux Bişey olmaz canım 2 hafta geri ya da iler normal sayıyor doktorlar ekmeğe şekere dikkat et biraz o kadar
Merve260313 Benimde 2 gün önce kontrolüm vardı normalde o gün 31+6 haftalıktı ama ultrosyonda 35+3 falan gözüküyordu şeker yükleme testim falanda normaldi 2 hafta hep önden gidiyordu ama son ay daha hızlı kilo almış yada ölçümde mi sıkıntı vardı anlamadım
Lemans Benim de en başından beri 1 hafta hep önde gidiyor bir ara 1,5 hafta oldu sonra yine 1 haftaya düştü . 2 haftaya kadar normal . Bide benım ailem de eşimin ailesi de çok uzun ve iriler ben ona da bağlıyorum genetiktir benim de erkek
Ucubirarada Şuan 37+2 haftalığım ve başından beri hep 1 hafta onden gidiyoruz hem erkek bebeklerde çok oluyor bu durum hemde arkadaşların dediği gibi iki haftaya kadar normal kabul ediliyor hatta bugün kontrolümuz vardı bu fark bizde nerdeyse 2 haftaya yükselmiş 37+2 yiz ama 40 a yakın dedi doktor o yüzden perşembe günü alabilirim bebişi dedi 🤷🏻♀️ bakalım bekliyoruz
ertonunannesi23 Ucubirarada evet işte bende bunu merak ediyordum şimdi kendime göre atıyorum 38. Haftadayken bebek 40. Haftada olacak yani doktor normal doğumu bekler mi yoksa 38 de alır mı? Doktorum bunlar için daha erken olduğunu 34. Haftadan sonra konusyruz dedi bende merak ediyorum napim🤣
Ftmnr_35 Kızlar tutamıyorum kendimi çok tatlı yeme ihtiyacı doğuyor içime. Muhakkak günde 2 yumurta yiyorum. Ceviz vs tüketiyorum ama ekstra çikolata özellikle bu arada fıstıklı helva çok fazla yiyorum. Bir de dışarıdan çok yedim. 6 ayda 5-6 kere hamburger yemişimdir. Arada da hazır sandviç çok yedim. Acaba bunlardan kaynaklı mı?
Ucubirarada ertonunannesi23 eveeett bunu konuşmak için baya erken canım ama işte buda bebeğe bağlı biraZ da aslında eğer bı sorunu yoksa zaten günü dolduğunda gelecektir sen merak etme doktorlar genelde panikletir ama belkide haftasını vs.yakalayacaktir benim bı ara yakaladı ama yine önde gitmeye başladı anlamadım neden oluyor ama yinede kendini evet frenlemeye çalış karbonhidrat ve çikolata tarzı şeyler kesinlikle etkiliyor kendimden tecrube bende karbonhidrata karşı koyamiyorum ya bu aralar ama zaten zaman da daraldı o yüzden yinede kendimi çok sikmadan şu 1 haftami daha sağlıklı beslenerek geçirmeye caliscam aslında ekstrem bı düşkünlük ve tüketim değildi ama yinede karşı koyamiyorum hamur işlerine 🤭🙈
Ftmnr_35 Baby_B benimde şuan 23+6 ama önde gittiği için 24+6 ve 900 gram. Ben en iyisi biraz dikkat edeyim. Korktum çünküü
Baby_B Ftmnr_35 yediklerinize dikkat ederseniz bebegin kilo alimi normale dönüyor korkmaniza gerek yok