Kızlar adetim 11 gün gecikti evde test yaptığımda sonucu pozitif gördüm ama kan negatif. En son bu pazartesi günü kan verdim beta 0. Geç döllenme mi yaşıyorum acaba? Beklenen adetimden 1-2 gün önce ilişkiye girmiştim acaba o zaman mı tuttu bebek? Çıldırıcam artık ☹️☹️☹️