Kosarer bende öyleyim,kısa kollu şort devamlı,çorap yok ama terlik mutlaka giyerim,bebeklerin gaz problemi olur mu olmaz mı bilemiyorum ama anne karnından çıkıp dünyaya merhaba dedikleri için her ne olursa olsun gaz sıkıntısı yaşayacaklar diye düşünüyorum çünkü ilk defa hava alacaklar ilk defa süt içecekler vs.