Tulaysavas1995 Kez anne olmak istiyorum ama korkuyorum ilk oğlumu 2 buçuk yaşında kaybettim 2. Oğlum çok şükür elhamdulillah sağlıklı 2 yaşında 3. Bebeğim hamileydim oda erkek di 4 aylıkken mecburu aldırmak zorunda kaldım kalp rahatsızlığı vardı ilk oğlum da olduğu gibi genetik yaptırdık çok şükür temiz çıktı bir ben mi yaşadım acaba bunu birdaha aynı şeyleri yaşamamak istiyorum inşAllah sağlıklı bir evladım olur anne olucaklar veya hamileler dua edin lütfen beni de dualarınıza katın