Niher23 Merhaba hanımlar 36 hafta ve 36 hafta içinde normal doğum yapan varsa anlatabilir mi herhangi bir problem yaşandı mı daha doğrusu normal doğum 36. Haftada oluyor muu?
Songulsevk Niher23 2. kızımı 36 doğurdum 2 900 doğdu kilosu hiç bi problem yaşamadık hiç bir konuda içiniz rahat olsun Allahın izni ile ayrıca normal doğum yaptım kendi gelmek istedi yani
iremd-1798 Niher23 ilk kızım 35+5 de doğdu 2200 gramdı. Ama hiç bir sorun yaşamadık. Suyum geldi ve çok güzel bir doğum olmuştu. ❤️ Sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏼🌸
Niher23 Yaa massallah ben de biraz korkuyordum hemşire işte erken gelmesini istemeyiz zamanında gelsin falan bir şeyler zirvaladi.Cocuk gelmek isterse içimde tutamam ki zaten🥺 teşekkür ederim bu arada❤️