Barbie canim ben hollandadayim ebe yapiyor takiplerimi doktoru gordugum yok. Kalp atislari iyi suyun da yeterli 41+3e kadar beklicez diyor. Kilosunu da bilmiyorum suan ultrasona sokmuyorlar. Yarin bi kontrolum daha var ebeyle ilk defa aciklik var mi diye bakilcak. Biraz da dogumu tetiklesin diye acikcasi. 41+3 e kadar dogmazsa suni sanci verilcek 😞