Kızlar 35 haftalık olduk şükür. Serklajlıyım. Bgn inanılmaz nefes sorunu yaşadım. Sanki göğsüme bişey oturmuş. Tam nefes alamıyorum. Aşırı rahatsızım. Uzandım olmadı,kalktım olmadı. Sanki kesik kesik nefes alıyorum. Baya kötü hissediyorum. Ne yapsam ki?