Melissilemo Benim 11 mart doğumum var dr kistimin olduğunu doğumda onu da almamızı söyledi fakat ben yarı bayılmak istiyorum, böyle durumda tamamen mi bayıltıyorlar bilen var mı
DENIZ_55 Melissilemo tam bilmiyorum üste çıksın diye yorum yapıyor geçmiş olsun bebeginide sağ saglim kucağına almayi nasip etsin inşallah rabbim 😊
Salihaa16 Melissilemo ilk kızımda kistim vardı yarı bayılttılar yani belden iğne vurdular. once bebegi sonra kisti hatta cok buyuk oldugu icin yumurtalıgımın birini de aldılar. Oncesinde seni muayene edip yarı mı tam mı bayıltacaklarına doktor karar veriyor