2cocuk2kopek Ss4 göz doktorumu demek istediniz. Eğer öyleyse zaten 6 ayda bir muayene olması gerekiyor oğlum 6 yaşına girecek bu periyodik işlem hala öyle en son götürdüğüm de doktor 6 ay sonra tekrar bekliyorum dedi
Smyye1B Ss4 Ben oğlumu 1 ay - 6 ay ve 1 yaş kontrollerine götürmüştüm astigmati çıkmıştı . Sonra rutin kontroller istendi o kontrollerde duzeldigi soylendi
Berraaak Bizim çocuk doktorumuz rutin olarak 4.ayda muayene istedi o zaman yaptırdık şimdi 17 aylık 1 yaşını geçtiğinde tekrar bi rutin kontrole götürdük muhtemelen her yaşında da götürürüm ve tabiki götürülmeli