DENIZ_55 Alyadnz33 nasıl belirledi doktorun ben 33+2 haftaligim doktor tam tarih vermedi 38 haftada alırım dedi ama 38 hafta bayrama geliyor bakalik 5 martta muanem var bakalım ne diyecek inşallah gün verir kaygım kalkar 😊
gezentianne Alyadnz33 Ben hamile kaldıgımda günü aldm bugün 26 oldum😅 sezaryen planlı olacağı için 25.05.25 kısmetse🥰🥲🥲🙏🙏🧿
Emine-tuncfu nur233 bende 5 Mayıs istiyorum 05.05.2025 dedim doktor o güne kadar dur tamam dedi 😂 erken doğum riskimiz var
nur233 Alyadnz33 ilk çocuğum erken doğdu bunda da su sızması oluyor bide ben skolyoz ameliyatı geçirdim ondan dolayı normal doğum yasak bana
DENIZ_55 Alyadnz33 ay kiz uyuyamıyorum beynim yandı bende gün aldın sandık normalde 18 nisan ama sezeryan olacağım için daha erken hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah sağ saglim 🥰
Emine-tuncfu gezentianne diğer kızımda 04.04.2014 ama o tamamen tesadüf oldu 33 hafta erken doğum tarihi kendi seçti 😂
gezentianne Emine-tuncfu Ay harika denk gelmiş🥰 Benim de oglum 25.02.2020 41 haftada doğdu cok bekledm keşke 20.02.20 olsaymış ahsjsjsj kızçem de bir aksilik olmazsa 25.05.25 bakalım kısmet sağlıkla kucağımıza alalım
Eylul41 Alyadnz33 ben 16. Haftamda aldım 10 mart diye. Nasipse 10 martta olacak benim 3. Sezaryanım riskli surecim var diye 37+2 de alınacak tabi beklerse mininiğim😇
Elifimsib Alyadnz33 27. Haftadayım şimdilik normal düşünüyorum ama olur da sezaryene dönecek olursa doktoruma 15.05.2025 olur mu diyeceğim 😂 nedense öğrendiğimden beri içimde hep 15 mayısta doğacakmış gibi bi his var belki kendisi o tarihte gelmeyi seçer 🙏