Minikeller00 Lavinyam06 genelde rahim için monodoks verirler ama siz yine bir kendi doktorunuza danışın tabiki
Lavinyam06 Minikeller00 azitro ve monodoks verdi ama adetin ilk günü içmeye başla dedi bana öncesinde vermiş oldu yani onu anlamadım
Crnklcc Lavinyam06 monodoks 14 kapsul kullanmıştım ben. Gebelik icin de 1 adet donemi de beklememi tavsiye etmisti doktorum
Crnklcc Lavinyam06 sonrasinda ictim ben enfeksiyon önlemek amaçlı veriliyo diye biliyorum. Cektirdikten 2 ay sonra hamile kaldim
Deletedmom_247 Lavinyam06 bana da buscopan ve tetradox diye bir ilaç verdiler. rahim filmim haftaya perşembe günü
Hatice5855 Lavinyam06 Ansestesiz cekilicem. Devlet Hastanesi. Daha bişey demediler ama sanırım ağrı olursa ağrı kesici alınır. Antibiyotik te 3 gün sabah akşam.
Deletedmom_247 Lavinyam06 allah allah bütün doktorlar farklı bir şey söylüyor :)) sanırım filmden sonra enfeksiyon olmaması için sana önceden içiriyorlar