Lemans işte ondan ben de emin değilim bi kere sormuştum burada yanıt alamadm ama standart olan şuan benim uca ve azck yanlarına geliyor. Xl olan biraz daha büyük alır ama komple kahverengiyi kapayacağını sanmıyorum yine. Sadece ucu kapaması okeyse aslnda standart boy da olabilir kıyafet içinden belki daha az belli olur ay valla bilemedm, bilen biri aydınlatsın bizi😃🙊