babyandmomy__ ben de 31+2 yim yani çoğu şeyi aldık , ama herşey poşetli duruyor😃odaya dolap ve yatak koycam onlar gelmeden de boyamayı düşünüyorum artk sonrasında yıkar dizerim dedim ama bu 15 gün bizim için baya hareketli geçecek🙊Eve arada temizlik için yardıma gelen ablamız var ekstra bi temizlik yapmam heralde 🫠