Btl41 öneride buluniim UNIQON diye bir sayfadan soyledim memnun kaldim. Ama öncesinden gulenbebektulum diye bir sayfadan siparis vermistim aklinizda olsun cok fena kandirildim. 3 hafta sure verilen siparis 1 bucuk ay gecti gelmedi.. sonra gonderdik diye yalan söylediler yine gelmedi.. en son resim attilar istemedigim alakasiz bir tasarimin ustune oglumun adini yazmislar.. para iadesi istedigimde sokuluyo bu kanatlar sizin istediginiz papyonlari gonderirim diktirirsiniz falan gibi sacma sapan bahanelerle para iademi yapmadilar.. ben hakkimi arayincada karnimdaki dogmamis bebegime beddua ettiler.. aman diyim uzak durun aklinizda olsun..