Cimbom
26+2 haftalık hamileyim geçen ay idraristedi doktor enfeksiyon çıktı önceden sıkıntı yapmıyordu şimdi bebiş tekme attıkça ağrısı kasıklarim'a ve rahmime vuruyor cok aşırı akıntı geliyor ayakta dururken yatarken çok geldiğini hissediyorum tuvaletim varmış hissi veriyor bana lavaboya giriyorum hiç birşey yok.. ya bu durum erken doğum riski yaparmi napmam lazım doktor tek kullanimlik suda eritme ilaç veriyor onun faydasida 2 3 gün sürüyor sonra tekrar aynı.. ne önerirsiniz bu durumu yaşayan varmı ne yemem gerekiyor napmam gerekiyor ???