Güzel anne adayları, anneler umarım hepiniz çok iyisinizdir bebişiniz sağlıklıdır,
Yarın sabah 28 şubatta, 37+5te idrarda protein kaçağı ve pupp sendromu nedeniyle planlı sezaryenim var, sabah 9-10 arası olacak gibi duruyor bir aksilik olmazsa,
Çok kiloluyum malesef ama genel değerlerim iyi, doktorum bir sıkıntı çıkmayacağına inanıyor,
Ben ameliyat ortamından çok korkuyorum bir şey olursa diye aşırı tedirginim. Umarım bebeğim ve ben sağlıklı şekilde atlatırız, kilo konusu yüzünden de tedirgin oluyorum tabi.
İyi dileklerinize, dualarınıza ve pozitif hikayelereinize çok ihtiyacım var. Son anda sezaryene döndüğümüz için kendimi çok hazır hissetmiyorum ve sanki kalbim sııkışıyor düşündükçe,
Şimdiden çok teşekkür ederim 🩷