Kızlar sezaryen doğumdan bir müddet sonra saçlarımın dökülmeye başladığını farkettim. Normalde saçlarım çok gürdür şuan baya azaldı kel kalcam diye korkuyorum. Vitamin değerlerine baktırdım kansızlık çıkmadı ekstra B12 ve D vitamini takviyesi alıyorum. Bu durumu yaşayanlar oldu mu?