Edaakl12 kesinlikle etkiler. Tutmamalısınız. Bi de bebek çok küçük çok sık emeceği için siz de açlıktan çok etkilenirsiniz. Sütün %90ından fazlası su. bol bol su içmezsek sütümüz de olmaz ne yazıkki. Şöyle 6 aydan sonra olsa ek gıdaya başlamış olsanız falan hadi neyse diycem de daha çok ufak. Hamilelikte depolardan alınıyor bebek kendini eksik bırakmıyor hiç bi şekilde ama emzirme dönemi öyle değil, süt o anlık üretiliyor depo edilmeden. Durum farklı yani