caglaoztrk 35.haftada 2270gramdı sizce 1 haftada ne kadar daha almıştır? Bebek minyon olduğu için kilo alımı da yavaş diyordu doktor. 37de doğum olacağı için birazcık endişeliyim bu konuda
seyma0661 caglaoztrk ya benim bebeğim 34den 36ya bi anda 700 gram aldı (10günde) 36+2 de 3000gramdı doktor bir hafta önden gidiyor dedi 37 ile uyumluydu. Salı günü kontrolümüz vardı 37+2 olmuştuk kilosu yine aynı çıktı. Doktor damarları vs güzel senden besleniyor ama yerleşmeye çalıştığı için kilo almamış olabilir korkulacak bişey yok dedi bende biraz tedirgin oldum 🥲 çarşamba günü tekrar kontrol var umarım almıştır
SEVGiLiAnnesevgi caglaoztrk valla hiç canını sıkma 37+5 bugün doğum yaptım en son 2600 dedikleri kızım 3300 doğdu yani aradaki fark şaka gibi o yüzden hiç kendini strese sokma ben uyanırken bile kaç kilo nerde diye soruyordum öyle aklımdaydı bak ne oldu rabbim bilir herşeyi
Sazenin Bizim tosuncuğun 3400 kg ile 36. Haftaya girişi 😶🌫️ 1 haftada 400 gr almış ve benim kilom 4 haftadır hiç değişmiyor 🫠 hata payı da olabiliyor canım ölçülerde küçük deyip daha iri doğabilir veya iri deyip küçük olabilir
caglaoztrk Zuzu_23_23 bakalım bizimki ne durumda,boyu minnak olunca işte kilo alımı da yavaş olabiliyormuş 2500ü geçsin bize yeter dedi doktor 🥲
Hazalsemerci 36+3 tam 3000 kilogramız şuanda 47,7 cm boyumuz kız bebek suyumda hafif azalma olmuş bunun içinde havuç suyuna başlayacağım bugün.
Mommy2b Kızlar merhaba 🌸 33 hafta kontrolde 2150g ölçülmüştü bebek kilosu, şimdi 36+1′de 2400 ölçüldü çok az almış dedi dr. Öncekş gebelikten aklımda kalan bir kabak çekirdeği yemek var onun dışında ne yesem kilo alır?
Aysegulllyyy Mommy2b merhaba her sabah 2 yumurta (iyi pişmiş), kaşar peyniri, avokado tüketin. Kefir, probiyotik yoğurt yemeye dikkat edin. Muz da aynı şekilde :) sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻