saribeyaz Uykusuzgeceler su içmediğin için öyle olabilir,benimde öyleydi bir ara ancak korkma Allah'ın izniyle birşey olmaz
Minikdunyam Uykusuzgeceler yok canım sıkıntı olmaz ada çayı hariç hepsini içebilirsin demişti doktorum bende 37. Haftamda yaşadım aynı şeyi ve içtim günde iki bardak
Uykusuzgeceler Minikdunyam canım kızılcık otunu bulamadım aslında ot degil kuşburnu gibi bir şey netten baktım marmelatını buldum suya katıp içmek için aynı etkiyi görürüm inşallah 🙏
Minikdunyam Uykusuzgeceler bende öyle kullanıyorum ve Doğumdan sonra yine başladı ayağıma sıcak su torbası koydum içmeye de başladım şuan logusalıkta hiç çekilmiyor
Sengulkrgz Uykusuzgeceler enfeksiyondan dolayi 3 aydan sonra duzeliyor benimde 3 aydan sonra duzeldi... Bol su icmek baska yolu yok maalesef
Uykusuzgeceler Sengulkrgz hamile kalmadan önce vardı fitil kullandım geçmedi yine başladı dogal yollardan halledicem inşallah teşekkür ederim
Ruvis Uykusuzgeceler canım idrarda yanma Gebelikte düşük tehlikesi olabilir demişti dr bana. Bence bi dr a git için rahatlasın enfeksiyonda bebeğe Zararlı