Kevsssim normal şartlarda bakılmaz bana bakıldı ama mecburu birinde acile gittim suyum geliyor sandim enfeksiyon kapmisim birinde diyer gebeligimde bi sorun olduğu için doktor rica etti eğer izin verirsen bakabilirmiyim dedi bende tabi dedim bakmisti sonra bi sefer daha acile kalktim sancim vardı meğerse normal mis sonra 2 hafta önce gine vajinamda baskı vardı bide iç çamaşırımda ıslaklaklik vardı test için bi yere yolwdi hem suya hem servikal uzunluga baktı hepsi normal cikti yani ben riskli gebelik olduğum için bende doktorumda panikli b3nim şikayetim olmadığı sürece vajinal muane etmiyor 😊eğer şikayetin varsa bakilir bi sorun olmaz merak etme am durduk yere bakılmaz