Fatmadmr37 Arifeem 14+3 deyim bende ve tutmicam. İlk gebeligimde yine ramazana denk gelmiştim tutmadım. Farz da değil zaten. Bebeğinizin tam da gelişim ve kilo almaya başlama dönemleri açlık ve susuzluktan etkilenebilir.
Yetersukrbck_0618 Arifeem 19 haftalığım bende kararsızım tansiyon düşüklüğü var birazda aç kalsbilir miyim bilmiyorum bir gün deneyip Eğer dayanamazsam tutmıycam
Pelnztrk Ben 36 haftadayım tutmayacağım bol su ve iyi beslenmek gerekiyor amniyon sıvısı için bebeğin gelişimi için riske atamam 😢
senaal Aynı haftadayız bende tutmayacağım.Allah cevaz vermiş riske girmeye gerek yok kazalarımı ilerki vakitlerde tutacağım inşallah