Merhaba arkadaşlar 💜
Ben 36+2 haftalık hamleyim .5 yaş iki aylık kızım var Türkiye’de doğum oldu sezeryen .bu gün hastaneye kayıt işlemimi yaptım doktor normal yapabiliriz dedi mart 25’e kadar gelmese 10 gün daha bekliyoruz sonra bitkisel ilaçla doğumu başlatıyoruz dedi bu süreci yaşayan veya çevrenizde yaşayan varsa tecrübelerinize ihtiyacım var biraz korktum açıkçası .