Yogurtlupilav Prof. Dr Binnur Yeşilyaprak’ın yazdığı “Çalışan Anne ve Çocuk” diye bir kitap var, hamilelikte okunsa bence daha iyi ama işe dönmeden önce de kısa sürede okunup bitirilebilir. Biz başrolüz arkadaşlar 💪 💐
Almirolie Asilzedemom kusura bakmayın yeni gördüm yazdığınızı kreş bence de çok çok iyi araştırılmalı 🌸
Asilzedemom Almirolie yok ne kusuru ya izmir’deyken ben kendim yolladım parasına bakmadım calitigim için güzel olsun deidm ama doğuda eşim yollucakti nerde ucuz ona yolladı dusunun benim 1 yıl önce yolladığım ucretti burdaki ve çok uzak ben otobüsle getir götür o yüzden belimde çok kötü daha ileri sorunlar oluştu zaten sınıflar 30 35 kişilikti durmadı bende hiç beklemeden aldım oğlumu yani o yüzden araştırmak ve fiyatına çok bakmamak gerek erkeklerin eline düşünce malesef en ucuzuna gidiyorlar
derya14 Almirolie Ben 7 aylıkken işe başladım emzirme konusu benimde canımı sıkıyordu ama 2.5 yaşına kadar emzirdim çok şükür 🌸vicdan yapıyor insan üzülüyor falan ama çalışmak zorunda olduğum için ücretsize ayrılmadım. Çalışmayıp zor durumda kalıp çocuğumun ihtiyaçlarını karşılayamamak beni daha çok üzerdi. İşten geri kalan tüm zamanımı ona ayırdım. Şu an 6 yaşına girecek ve gelişimsel açıdan hiçbir eksiği yok fazlası var hatta şükürler olsun. İş sonrası zamanınızda ev işleriyle uğraşmayıp çocuğunuza ayırırsanız asla pişman olmazsınız 🌸