dndn kiwinin arabasını arkadasım almıştı çok memnun kalmadı buna bu kadar para verene kadar keşke chicco alsaydım demişti ağır olduğunu içinde bebek varken kaldırmak zormuş hareketleri ve tekerleri büyük hantal en önemlisi tek elle açılıp kapanmıyor plastikleri çok kalitesizmiş zaten çok tercih Edeni duymadım casuala bakın derim bi 🤔