Songulkaya Berplt aynı ağrı bende de var 35 haftalık olacağız. Adım atarken bile sanki yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum zor yürüyorum 🥴 normal demişti doktorum
Pinar_93 Berplt ben de 23 haftalığım benim de çok ağrıyor . Cinsiyeti erkek .ilk defa duydum cinsiyetle ilgili olduğunu
Helinsevim Canım kendimden yola çıkarak söylüyorum benim o kadar ağrım olmuyordu o haftalarda bir doktora gözük bence enfeksiyon da olabilir belki