5 aylık bebeğim var emziriyorum aramızda korunma yapıyoruz adet günlerim şaşırmış geçen gün test yaptım boş çıktı banyoda kalmış sabah baktım iki çizgi olmuş sonra sabah tekrar test yaptım yine boş baktım 3 4 saat sonra baktım yine Silk çizgi çıktı tekrar test aldım boş çıktı ertesi gün verdim>0.200 çıktı tekrar test yaptım yine boştu Sabah yine çizgi oldu 4 tastte aynı şey oldu hemen çıkmadı saatler sonra çıkıyor ve hamile değilim nasıl oluyor bu