Yagmur0256 Kızlar hangisi daha iyi ve acısız. Panik atağım var ve çok korkuyorum sizce hangisini olayım 🤔
Elizveannesi Yagmur0256 genel oldum ilki. Nasip olursa 2.de genel olur. Çünkü vücudumun herhangi bir parçasını hissedemeyecek olmamı düşünmem bile beni dehşete düşürür 🙈 En güzeli bana göre genel anestezi. Mis. Gözünü kapa, aç, bebek kucağında..
fatosalih Yagmur0256 bu sakinlestirici igne nasil bisey nasil sakinlesiyorsun onden onu yapsalar sonra spinal alsak olmaz mi acaba?
Tuba-Sahra Yagmur0256 3 sezeryanimida genel.oldum bendede panik atak var çoğu kişi üst taraftaki lambada herşeyi gördüğünü söylüyor bide doktorlar orda uğraşıp konuşurken ben dayanamam.duramam dişimi bile zor cektiriyorum hatta her ameliyatta anestezi uzamanina ya uyumazsam.ya uyumadan keserlerse uyumadan kesmezler dimi die die uyudum 😂 bide uyumadım uyumadım ki dediğimi hatırlıyorum 😂
Yagmur0256 Elizveannesi Bende genel olacam galiba canım çünkü panik atağım var bayılır kalırım 45 dakikalık operasyon bana bir ömür gibi gelir..
Tuba-Sahra Yagmur0256 hemde çok memnun kaldım canım uyuyorsun uyaniyorsun herşey bitmiş tabi ağrın oluyor birinci tavsiyem su içilmezler pamukla sursunsunler dudağına öksürme isteğin oluyir narkozdan dolayı sakince öksürmeye çalış ikinci ayağa kalkmak için beklediğin sürece bacaklarını yavaş yavaş kendine doğru çekmeye çalış ilk kalkarken kolaylık oluyor ayağa kalktıktan sonra fazla yatmaya çalış yavaş yavaş asker yürüyüşü yap gazın kolay çıkar yatağa yatıp kalkarken yatağı yükselt yatınca düzelt bunlar ilk doğumda ebemin tavsiyesinde uyguladim 3 doğum sonrasında hem kendime hem bebeğime kendim baktım eşim kaldı yanımda ewdede hiç yatmadım lohusa yatagim filan yoktu 3 bebeğim.erken doğumla kuvezde kaldı yarım saat uzaktı hergün sabah akşam yanına gittim rabbim herkese kolay doğum nasip etsin insalalh
Duygu07 Yagmur0256 canım ben mesela kolay kolay korkmam ama bir hafta önce spinal Sezeryan oldum tamam herkes iyi hoş davranıyor ama insan yine de o ortamdan etkileniyor. Ve Doğum esnasında hissediyorsun seni sarstıklarını falan o hisde kötü. Ben korktum mesela kısa süreyle beni uyuttular iki kere. eğer Panik atağın varsa genel ol derim
Hilal09 Bende de var panik atak ne yapacağım bilmem genelde olmak istemiyorum bebeğimi görmek istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum
Elizveannesi Tuba-Sahra söylediklerinizin hepsine katılıyorum. Çok güzel anlamışsınız. Özellikle yatakta henüz ayap kalkmamışken ben de bacaklarımı sırayla kendime doğdu çekip oturur pozisyona geliyordum. (bağdaş kurar gibi) Çok işe yaradı yürürken.
Blueinflames89 Yagmur0256 bende de var panik atak spinal oldum geçen hafta hatta dr a bebek çıkınca dikerken uyutun çarpıntım olur dedim 😁 ama uyutmadılar hafif bir sakinleştirici yaptılar zaten tansiyonu kalbi sürekli takip ediyorlar ya müdahale yapıyorlar hiç korkmayın .
Irmakdkm Blueinflames89 bende bundan korkuyorum girmeden sakinleştirici istesem yapılır mı acaba spinal istiyorum bende
Akca Elizveannesi yurumeye kalcagin zamna kadrmi bacaklarini cektin hep kendine benimde ikinci sezryanim olcak ilkinde fenalasmistim yuruyemmiztim rahat
Tuba-Sahra Elizveannesi sezeryan kaçınılmazsa kolaylıklarını bulmak lazım ☺Allah razı olsun ilk doğumdaki ebemden çok güzel bilgiler verdi ve ben sorunsuz atlattım çok şükür Rabbime ameliyata girene kadar Bana zor sonrası çok rahat cünki geçiyor Allah herkese sezeryandan olsa normal de olsa kolay doğum yaşatsın güzel anılar kalsın
Burcum91 Yagmur0256 ben genel olicam canm allah izin verrss yarim saat somra uyaniosun zaten spinalde 3 saat gecmiomus ayaklardaki hissizlik