Asi89 folidoceyı bende kullandım ama ılk 3 ayda 13. Haftada onu bırakıp decavıte gecmemı söyledı doktor decavıt ztn multıvıtamın olduğu ıcın ıcınde hepsi var dedı dökük asıt de var dedı yanlış hatırlamıyorsam ben muştıvıtamın ve d3 den başka bır şey kullanmadım 3.aydan sonra