ertonunannesi23 38 haftaligim, pazartesi dogumum. Yarın ve cumartesi temizliği bitirmeyi düşünüyorum, annem uzakta, kayinvalideme de gel diyemedim ,kendi sormadi hiç. Mecbur tek başıma yapicam. Ama nasil yapicam zor yürüyorum heryerime kramp giriyor ztn belki fazla detayli olmaz ama evin havasi değişsin bir :)