Kızlar özür dileyerek soruyorum. Bu progestanı vajinal alıyorum ama ilk defa böyle bir ilaç kullanıyorum. Ne kadar içeri ittirmem lazım bilemedim. Yani parmağın bir boğumu kadar anca içeri ittiriyorumdur. İşe yaramıyor olabilir mi oral yolla mı kullanmalıyım. Çalıştığım için yan etkilerinden korkuyorum.