Aynı vesvese bende de var maalesef. Kendi doktorum 3 hafta sonra çağırıyor ben o arada mutlaka bi devlet hastanesine gidip kalp atışlarını dinliyorum. Nasıl kurtulabiliriz bu vesveseden bilmiyorum. Bugün bende taktım buna ptesiye randevu aldım kalplerini dinlemek için 😣
Gerçekten uzun uğraşlar sonucu tüp bebekler hamile kaldım bide ilk gebeliğin sanırım o yüzden bu vesveseler çok oluyor.