Hnmli Rabbim aratmasın inşallah çok istedik eşimle evlendiğimizden ilk günden beri daha 2 aylık evliydik düşünün yani 2 ayda aşırı istek ve duayla oldu 3 aya giderken o güzel haberi verdim eşime kucağımıza almayı hayal ederken bi anda vefat haberini aldık bebeğimizin şimdi de çok istiyoruz dua ediyoruz ama negstif çıksa da üzülmem çünkü Rabbim verdi aldı şimdi vermediyse zamanı vardır derim yani uzun oldu kusura bakmayın ama bazen çok isteriz Rabbim verir ama geri de alır demekki biz zamanından daha erken istemişiz vakti değilmiş onu bizden aldı ki tam vakti zamanında bize verecek ve kucağımıza almayı nasip edecek sizde merak etmeyin vakti geldi mi kucağınızı dolduracak Rabbim ❤️