[silindi] Kubusnn eger olursa 4. Olacak inşallah bende tuttum zorlanmadım da cok şükür allah sabrını öyle bi güzel Veriyorki anlamıyosun bile oruclumusun degilmisin
[silindi] Kubusnn bugun yaptım regle 2gün var aslında ama oruclı kafayla idrarı koyacagım yer yerine gidip cizgi yerine damlattım test cop oldu 😆 yarın alcam bitane nasipse yine