Sata göre 5+4 oldum bugün ve doktora gittim keseyi görmek için bayağı uğraştı sonunda var gibi belli değil şüpheli dedi progeston başlattı 2 gün sonra tekrar çağırdı. 3.6 mm kese çok mu küçük.Ayrıca daha önceden 2 kere rahimde perde ameliyatı oldum doktor baktığında hala rahimde bi şekil bozukluğu var dedi. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izledi bilgi verebilir misiniz?