Cicekbahcesi12 Cennet55 canım dün bende kendi testimi paylasmistim boyleydi simdi yaptim daha da belirgin koyulasti bugunden itibaren 3 gunu degerlendiricem dün degerlendirmedim
Cicekbahcesi12 moonlight41 kaçak işlerden kastı neydi onu anlamadim, Rabbim insallah tez zamanda gonlunuze gonlumuze gore versin🤲
Cicekbahcesi12 Cennet55 https://hizliresim.com/mm17efr Bugun bu sekilde canım T cizgim C cizgisinden daha koyu yarına da catlarim sanirim sende benden bir gun sonra catlarsin gibi 🤭
Cennet55 Sans_seninle inşallah vallahi herzamanki duamdır rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı kolay yoldan mübarek evlatlar nasip etsin herkese
Rusapolat Cicekbahcesi12 amiiin 20. Haftada kalp durmasından kaybım var. 2 ay geçti üzerinden ama bakalım
Cicekbahcesi12 Rusapolat kürtajdan sonra 3-6 ay arasi korunma öneriyor doktorlar canım acele etme istersen rahim toparlansin sonrasinda en hayirlisi en sagliklisi nasip olur insallah hepimiz icin 🤲
Rusapolat Cicekbahcesi12 doktorum 2 ay yeterli dediği için deniyoruö bu ay ya. Olacağından değil de bilmiyorum boşluğunun dolmasını istiyorum
Kahverengihisler Benimde bat 10-11 gibi bakalım sadece göğüslerimde hassasiyet var başka sabit belirti yok zaten yumurtlamadan beri 1 haftadır hastayım bu ay ümidim yok gibi ne yazıkki 😢
Cansu9134- Kahverengihisler benimde 10-11 Mart. 26 subatta doktor vajinal muayene etti.hersey yolunda ve Bugun catlama gunu bebek istiyorsaniz degerlendirebilirsiniz dedi. Benim perşembeden beri goguslerimde ciddi bir sizlama bel ve kasik agrim var regli olacakmisim gibi. Bakalim artik☺️
Glsmshn Yagamin ben kullanıyorum ilk defa deniyoruz ovulasyon test ve jel aldım birlikte değerlendirdik bakalım beklicez