bende hep hafif hissederdim birkac gündür daha aktifleşmeye başladı bebeğim eğer hissediyosan ne şekilde olursa olsun endişe etmeye gerek yok doktorum her bebek aynı değil bazı bebeklerin yapısı öyledir ve daha sakin bir bebektir demişti 28+3 haftalığım.. sen yinede doktoruna danış Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙂