Mege433 Esra-kk Ben 22. Haftamdayım neredeyse 9. Haftamdan beri bel ağrısı ve kramp yaşadım, yürümekte zorlanıyordum, magnezyum yazdı doktorun, ağrı kesici etkisinde çok iyi geldi
Esra-kk Mege433 geçmiş olsun canım sağlıkla al kucagina inşallah bnm bebeğin eşi aşağıda ama baya bı ağrım oldu bugün