Mila6134 Arkadaşlar Merhaba! 38 haftalık gebeyim doktora gittiğimde dün bana bebeğin kafasının kanalda olmadığını ve beklememiz gerektiğini Söledi eğer girmezse sezeryanmı olucam ☹️
Glenyldz Mila6134 benimkide kanalda değil 2 cm acıklıgım var cuma günü suni sancıyla doğurcam inşallah
Merve98Karaca Çömelme hareketi ve plates üstünde kalça cevirme hareketi yapın bol bol işe yarayacağını söyledi ebe doula bi tanıdığım
Nursen21 Mila6134 35+4 günlüğüm dr randevusunda 37 falan olurum herhalde o zaman kanala inip inmediğini soracam zaten inmemişse işimiz yaş demektir 😅