deletedmom43191 😅😅😅 nasilsiniz nasıl hissediyorsunuz Doğum şekliniz nedir hazırlıklar tamamen bitti mi
Gokce35- deletedmom43191 Bir an önce gelmesini bekliyorum artık ayın 7 sinin doğum olup bitsin bebeğimle eve gelelim istiyorum 🙄
Melissso deletedmom43191 sezeryan olucak haftaya cumaya kadar son günlerimizi sayıyoruz Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin🌸
Ozbk38 deletedmom43191 ufak ufak sancı ve kasılmalarım var. Eşyalarımız alışveriş herşey tamam. Kızım erken sürpriz yapmazsa 7 mart kavuşma günümüz.
deletedmom43191 Gokce35- az kaldı canım bu kadar dayandık 1 hafta daha dayanalim ayni bedende son 1 hafta…normal mi olacak sezaryen mi
deletedmom43191 Gokce35- suni mi zor 😅😅😅 kız ben suni ile 2 3 saat sancı çekerek kesi ve dikiş olmadan doğum yapmış kişiyim 😅 sesim çıkmadı bile
Nurozokur deletedmom43191 kaçıncı haftadasınız ? Ben 40+1 im hala beklemedeyiz. 41 de suni sancı deneriz dedi doktorum ama gün falan vermedi henüz.
Gokce35- deletedmom43191 helal olsun kız benimde bu daha zor olcak doktorda söyledi arası kısa olduğu için dikişim tam iyileşmemiş bu dikişi alıp tekrar dikiş yapılcakmış doğumda aynı yerden ikinci kez dikilmicekmiş ayy sorma 🤦♀️
Beyazmelekkk 6 Mart ikinci sezeryan olacağım 🥴 hicbisey hissetmiyorum neden acaba ya sanki doğuma gitmeyecek gibiyim. Yeniden bebek vs sorumluluğu hazır değilim sanki anlayamadım kendimi . Ama sezeryan daha zor bence yaaa ilki zor geçmişti
Nurozokur deletedmom43191 bende devlet takipliyim. Herşey yolunda suyu kilosu bekleyebiliriz biraz daha dedi doktorum. Valla beklemek çok stresli. Gözün aydın şimdiden. Bir avazda doğur inşallah.
Gokce35- deletedmom43191 Doktorum kendi de dedi duymak istediğini mi yoksa gerçeği mi söyliyim sonra bana kızma deyip güldü yani beklenen birşey ama umarım az ağrılarım olur